Wat luchtigs

Het is vooral vaccine, lockdown en nockdown, wat de avondklok slaat, de laatste tijd.

Nu even weer wat luchtigs!

Net terug van een mooie wandeling, wilde ik wat gaan schrijven, toen er een leuke foto binnen rolde op een tablet. Je weet wel, zo een waar je ook niet mee kunt bellen, maar die niet in je binnenzak past.

Een foto van mijn nieuwe vriendje die zijn allereerste trimbeurt heeft gehad.

Sancho

Precies een week geleden, ben ik op de mooiste dag van de week, naar Emmen gereden met mijn oude moedertje naast me om live naar hem te gaan kijken.

Dat was een geweldige dag! Daar ligt hij , met de groene band, tegen zijn broer aan.

Het komt nu dichtbij. Over 2 weken, begint een nieuw stuk leven:

Een nieuw hondje in eigen huis en tuin.

Een gedachte over “Wat luchtigs

  1. Pingback: Gedachte bij de versoepelingen van Coronamaatregelen – Jeshuaist

Plaats een reactie