Nietdoorsnee.nl en Vimexx

“Door omstandigheden werkt nietsoorsnee.nl helaas niet meer.” Dat zal ook de boodschap zijn, naar contacten via email. Gelukkig heb ik geen bedrijf!

Hoe kan dat nou ? De hoster / provider ziet het als mijn fout . In al die tijd dat ik klant was , heb ik gemerkt dat Vimexx ( de hoster) daar goed in is :

De schuld bij de ander neerleggen . Wat zeggen zijn zelf ? Oh ja…. de best beoordeelde hoster van Nederland en België . Met uitroepteken nog erachter. Wij van WC eend , adviseren WC eend ? Mag ik dat zo zien? Ik heb al meerdere malen problemen ondervonden en hoe lossen zij dat op ? Door dan de ene medewerker te laten reageren op een “ ticket “ en dan de ander . Wat ze ook heel goed niet doen : lezen wat ik geschreven heb . Je kunt hen ook niet bellen trouwens . Je schrijft wat je probleem is en als je geluk hebt, reageren zij na een paar uur . Eerlijk is eerlijk : ik heb wel eens meegemaakt, dat ze al sneller reageerden .

Wie dat heeft beoordeeld is mij niet duidelijk

Hebben ze geen telefoonnummer, zou je kunnen vragen ? Jawel ! Gisteren vond ik een nummer . Hoe werkt het ? Je belt , dan hoort je een boodschap , dat je na de piep , kort je probleem moet inspreken.Ik dacht : dat probeer ik . Ik wilde namelijk weten hoe het kon dat mijn domein in quarantaine stond . Ik wist überhaupt niet wat dat was . Wat denk je , kreeg ik iemand aan de telefoon of niet ? Na de piep sprak ik mijn bericht in en daarna hoorde ik niets en dan ècht helemaal niets . Eigen wijs als ik ben , dacht ik : ik probeer nog eens . Misschien ging er net even wat mis ; het is wel Vimexx, dus dat kan . Helaas , er gebeurde weer niets . Nooit opgeven en hup , een korte mail naar support @ u weet wel. Jawel , er kwam een antwoord en uiteraard , was het mijn eigen schuld . Ik had het fout gedaan ! Aan hun kant was niets mis. Net als vorige week toen ik zomaar opeens mijn website niet kon updaten .

Nu kan ik helemaal niets meer uploaden, dus ook niet updaten. Mijn domein is ziek denk ik. Het zit in quarantaine en weet je hoe ik het uit quarantaine zou kunnen halen? Door 85 euro te betalen. Nou, dat doe ik wel even. Nee hoor! Grapje. Het is goedkoper mensen te schrijven, waar ik mee begon: “Door omstandigheden werkt nietsoorsnee.nl helaas niet meer” . Zonder te schrijven over schuld. Ik zal heus ergens overheen gelezen hebben. Blijft staan: breng je website niet onder bij Vimexx! Ze leveren nul service.

Gelukkig heb ik nog wel een backup van de website en emails.

Voor nu: veel (voetbal) plezier! Fijne avond! Goed weekend!

Bedenk: it all has a reason.